Friday, December 29, 2023
Google search engine
HomeAsuransiEvent Cancellation Insurance - Asuransi Pembatalan Acara

Event Cancellation Insurance – Asuransi Pembatalan Acara

Event Cancellation Insurance provides coverage for the loss of revenue derived from OR expenses committed to an event due to a cancellation, abandonment, interruption, curtailment, postponement or relocation caused by covered perils as defined in the policy as covered perils.

 

Terjemahan bebas:

Asuransi Pembatalan Acara memberikan pertanggungan atas hilangnya pendapatan yang diperoleh dari ATAU biaya yang dikeluarkan untuk suatu peristiwa karena pembatalan, pengabaian, gangguan, pengurangan, penundaan atau relokasi yang disebabkan oleh bahaya yang ditanggung sebagaimana didefinisikan dalam polis sebagai bahaya yang ditanggung.

Event insurance protects event planners from a variety of mishaps in several specific areas of focus. … Cancellation insurance is used to protect you in the case of cancellation due to unforeseen circumstances such as foul weather, or a vendor such as the photographer or caterer doesn’t show.

 

Terjemahan bebas:

Asuransi acara melindungi perencana acara dari berbagai kecelakaan di beberapa area fokus tertentu. … Asuransi pembatalan digunakan untuk melindungi Anda jika terjadi pembatalan karena keadaan yang tidak terduga seperti cuaca buruk, atau vendor seperti fotografer atau katering tidak hadir.

 

 

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments